2. Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

2.1 Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

Wat gaan we daarvoor doen?

P2.1.1 We meten de tevredenheid bij, blijven in gesprek met en leren van onze gebruikers en huurders

Wij meten twee jaarlijks de klanttevredenheid bij de eindgebruikers van de door de gemeente geëxploiteerde accommodaties (Welzijn, Parkeren en sport: binnen- en buitenaccommodaties) en twee jaarlijks bij externe huurders per sector. Wij streven naar een gemiddelde score van 7 op klanttevredenheid. Jaarlijks rapporteren wij in het Meerjarenperspectief Utrechts Vastgoed (MPUV) de ontwikkeling van de gemeten klantentevredenheid.

Deze pagina is gebouwd op 12/10/2021 13:49:46 met de export van 12/10/2021 13:09:49